Minden esetben rábólintottunk erre a kérésre mert egyrészt pontosan tudjuk, hogy egy klíma ára és felszerelése egy komoly kiadásnak számít a családi kasszában és nem csak kényelmi funkciót jelent, hanem egy bizonyos életkor felett és egészségi állapotban komoly életmentő funkcióval rendelkezik nyáron. Tehát nem egy konyhaszekrény, amit megvehetünk télen, nyáron, mindegy, nincsen jelentősége, hanem egy olyan berendezés, ami segít átvészelni az idősek részére a fullasztóan meleg napokat, fiatal párok, babás szülők esetében pedig a kisgyerkőc nyugodt pihenését biztosítja, mivel az ő hőháztartásukat szintén rendkívüli módon megviseli egy extrém meleg nyár.
A cég szempontjából szinte mindegy, hogy egyben fizetik ki egy munkánkat vagy három hónap alatt részletekben, kicsit több az adminisztrációs maceránk vele, több számla készül megbontva, de ennyi az egész.
Itt jön a képbe a kérdés, hogy hogyan engedhetjük meg ezt magunkat a mai világban, amikor egy dobozos tejfölre is lassan lopásgátló jeladót tesznek a közértben, nem félünk a visszaélésektől? Milyen garanciákat kérünk és fogadunk el? Talán meglepő a válasz, de soha egyetlen rossz tapasztalunk nem volt a húsz éves működésünk alatt, senki sem élt vele vissza, hogy nem kérünk biztosítékot, tanukat, kezest két példányban, szimplán csak majd tessék elutalni a maradékot amikor bejött a nyugdíj vagy tizedikén a fizetés és ennyi az egész.
Igen, lehetne mókolni banki kapcsolattal, szerződéseket kötni és száz papírt, biztosan hivatalosabb lenne az egész, de amíg ez így működik és töretlen a bizalom addig maradunk a megszokott „belecsapunk egymás tenyerébe” szerződésnél.
Már az alaphelyzet is, hogy megkerestek minket, találkoztunk személyesen, a tanácsadónk elbeszélgetett az ügyféllel a lakásában és kialakult egy személyes kontaktus, majd felszereltünk egy berendezést a legjobb tudásunk szerint, minden esetben elegendő bizalmi háttér és jó érzés mindkét félnek, nekünk is, hogy ennyire megbízhatunk a mai világban egymásban.
A mai gazdasági helyzetben különösen fontosnak tartom, hogy kiléphessünk a komfortzónánkból és személyesebb kapcsolatok által enyhüljön az a nyomás, amiben minden nap éljük az életünket, értékesebb a bizalom és oda vissza egy kölcsönös win-win helyzetet teremt, hogy korrekt kapcsolatot építhetünk ki az ügyfeleinkkel.