Munkáink valamivel több mint 1/3-át a visszatérő vásárlóink biztosítják, illetve nagyon sokszor az ő ajánlásaik révén szerelünk a családtagjaiknál és barátoknál, kollégáknál klímaberendezést. Nagyon fontos számunkra az ügyfeleink elégedettsége és éppen ezért mindig igyekszünk meghálálni a bizalmat, akár apró, de mégis fontos emberi és anyagi gesztusokkal.
A törzsvásárlók kivétel nélkül és minden esetben kedvezményt kapnak az árainkból, a körültekintőbb elbánásról nem is beszélve, mivel itt már a kölcsönös bizalom jegyében igyekszünk továbbra is jól teljesíteni.
A nyári kánikulában igyekszünk soronkívüliséget biztosítani a javításokban és mindig elsőbbséget élveznek a már meglévő ügyfeleink kérései, az esetleges meghibásodások javítása, alkatrészek beszerzése.
Gyakran végzünk el teljesen ingyenesen vagy jelképes összegért apró munkákat (bármennyire hihetetlenül hangzik), módosításokat, javításokat az általunk szerelt klímákon a garancia időn túl is, mert fontosabb, ha jó érzéssel gondolnak cégünkre mintha mindig csak piaci alapokon számolnánk az időnket.
A visszatérő vásárlóink külön jelzés nélkül is szerelési kedvezményt kapnak a következő megrendelés alkalmával, ez egy megszokott rutin a cégünknél, illetve a családi szereléseket is összevonva kezeljük.
A számla mindig rendezhető akár a szerelés után utalással, kártyával és soha nem kérünk előleget sem. Abban az esetben, hogy ha nem elégedett a végeredménnyel, akkor addig folytatjuk a munkát amíg az ügyfél elképzeléseit megvalósítjuk, akár több kollégánk bevonásával.
Rendívül fontosak a visszajelzések, de még ennél is fontosabb, ha egy meglévő ügyfelünknek van cégünk felé észrevétele, minden alkalommal komoly vizsgálat követi az ilyen jelzést.
A mai piaci környezetben kevésnek tartom, ha csak „felszereltünk egy klímát”, az egész folyamatnak a kapcsolatfelvételtől a megvalósításig egy mederben kell zajlania és minőségi szolgáltatást kell nyújtanunk végig az ügyfélnek. Ide tartozik az elégedettség mérése, az időszakos karbantartás és a későbbi esetleges javítások, szervizelések. Egyikben sem lehetünk gyengébbek, vagy ha mégis, akkor mindent megteszünk a javítás érdekében.
Jómagam évekig egy távközlési cég kiemelt ügyfelek osztályán dolgoztam, napi kapcsolatban a cég számára fontos ügyfelekkel, így ebből a tapasztalatból merítve igyekszem a multis gyakorlat jól működő részeit átvenni a saját cégem működtetéséhez.
Ennek az értékrendnek és a vásáróinknak köszönhetően lettünk a piacvezető cég a lakossági klímaszerelésben és mindent elkövetünk a jövőben is, hogy a bizalom megmaradjon felénk.
Köszönjük!
Bata József
cégvezető/ tulajdonos