Törzsvásárlói kedvezmény Budaklíma

Kérjen ajánlatot!

×
phone KATTINTSON
mail KATTINTSON

Törzsvásárlói kedvezmények

Szeretném azt gondolni, hogy minden esetben korrekt és megbízható cég módjára teljesítjük a felkéréseinket, ennek a visszajelzése számomra a nagyon sok visszatérő ügyfél vagy az ajánlásuk.

törzsvásárló_Budaklima

Munkáink valamivel több mint 1/3-át a visszatérő vásárlóink biztosítják, illetve nagyon sokszor az ő ajánlásaik révén szerelünk a családtagjaiknál és barátoknál, kollégáknál klímaberendezést. Nagyon fontos számunkra az ügyfeleink elégedettsége és éppen ezért mindig igyekszünk meghálálni a bizalmat, akár apró, de mégis fontos emberi és anyagi gesztusokkal.

A törzsvásárlók kivétel nélkül és minden esetben kedvezményt kapnak az árainkból, a körültekintőbb elbánásról nem is beszélve, mivel itt már a kölcsönös bizalom jegyében igyekszünk továbbra is jól teljesíteni.

A nyári kánikulában igyekszünk soronkívüliséget biztosítani a javításokban és mindig elsőbbséget élveznek a már meglévő ügyfeleink kérései, az esetleges meghibásodások javítása, alkatrészek beszerzése.

Gyakran végzünk el teljesen ingyenesen vagy jelképes összegért apró munkákat (bármennyire hihetetlenül hangzik), módosításokat, javításokat az általunk szerelt klímákon a garancia időn túl is, mert fontosabb, ha jó érzéssel gondolnak cégünkre mintha mindig csak piaci alapokon számolnánk az időnket.

A visszatérő vásárlóink külön jelzés nélkül is szerelési kedvezményt kapnak a következő megrendelés alkalmával, ez egy megszokott rutin a cégünknél, illetve a családi szereléseket is összevonva kezeljük.

A számla mindig rendezhető akár a szerelés után utalással, kártyával és soha nem kérünk előleget sem. Abban az esetben, hogy ha nem elégedett a végeredménnyel, akkor addig folytatjuk a munkát amíg az ügyfél elképzeléseit megvalósítjuk, akár több kollégánk bevonásával.

Rendívül fontosak a visszajelzések, de még ennél is fontosabb, ha egy meglévő ügyfelünknek van cégünk felé észrevétele, minden alkalommal komoly vizsgálat követi az ilyen jelzést.

A mai piaci környezetben kevésnek tartom, ha csak „felszereltünk egy klímát”, az egész folyamatnak a kapcsolatfelvételtől a megvalósításig egy mederben kell zajlania és minőségi szolgáltatást kell nyújtanunk végig az ügyfélnek. Ide tartozik az elégedettség mérése, az időszakos karbantartás és a későbbi esetleges javítások, szervizelések. Egyikben sem lehetünk gyengébbek, vagy ha mégis, akkor mindent megteszünk a javítás érdekében.

Jómagam évekig egy távközlési cég kiemelt ügyfelek osztályán dolgoztam, napi kapcsolatban a cég számára fontos ügyfelekkel, így ebből a tapasztalatból merítve igyekszem a multis gyakorlat jól működő részeit átvenni a saját cégem működtetéséhez.

Ennek az értékrendnek és a vásáróinknak köszönhetően lettünk a piacvezető cég a lakossági klímaszerelésben és mindent elkövetünk a jövőben is, hogy a bizalom megmaradjon felénk.

 

Köszönjük!

 

Bata József

cégvezető/ tulajdonos




Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ajánlatkérés

Kérje ajánlatunkat  INGYENES előzetes helyszíni felméréssel! 

Klímaszerelés AKCIÓ december 15-ig!

Bruttó 70.000Ft-ért

(2 méter csövezésig)

Kérjük, fogadja el az Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatónkat, ellenkező esetben nem tud regisztrálni, sem árajánlatot kérni.

 
Szeretnék segítséget és konkrét támpontokat adni Önnek a klímaberendezés beszerzése, felszerelése kapcsán felmerülő gyakori kérdésekre, hogy elég információval rendelkezzen a vásárlás előtt. Ha még nem volt klímaberendezése...
Bővebben
A legfontosabbal kezdeném: soha ne vásároljon ismeretlen márkát! Akkor sem ha klímaszerelő ajánlja Önnek! Miért? Sokszor tapasztalom, hogy kizárólag üzleti érdekből ajánlanak olyan klímákat az érdeklődőnek amelyek teljesen...
Bővebben

Kapcsolódó cikkek:

Sajnos sok esetben találkozunk az új építésű lakóparki proecteknél műanyagból készült előcsövezéssekkel, amiről talán érdemes pár gondolatot megosztani.  
Tovább
Rendkívül érdekes téma és igyekszem ebben a cikkben több szempontból is körüljárni, hogy milyen kockázatai vannak a távoli szereléseknek és milyen hozadékai, ha egy távoli székhelyű cég végzi el a szerelést otthonunkban.  
Tovább
A 2021-es modellév újdonságai a Mideanál az Xtreme Save és Xtreme Save Pro készülékek. Az új fejlesztéseknek köszönhetően tovább bővült a Midea termékválasztéka.
Tovább