Törzsvásárlói kedvezmény Budaklíma

Kérjen ajánlatot!

×
phone KATTINTSON
mail KATTINTSON

Törzsvásárlói kedvezmények

Szeretném azt gondolni, hogy minden esetben korrekt és megbízható cég módjára teljesítjük a felkéréseinket, ennek a visszajelzése számomra a nagyon sok visszatérő ügyfél vagy az ajánlásuk.

törzsvásárló_Budaklima

Munkáink valamivel több mint 1/3-át a visszatérő vásárlóink biztosítják, illetve nagyon sokszor az ő ajánlásaik révén szerelünk a családtagjaiknál és barátoknál, kollégáknál klímaberendezést. Nagyon fontos számunkra az ügyfeleink elégedettsége és éppen ezért mindig igyekszünk meghálálni a bizalmat, akár apró, de mégis fontos emberi és anyagi gesztusokkal.

A törzsvásárlók kivétel nélkül és minden esetben kedvezményt kapnak az árainkból, a körültekintőbb elbánásról nem is beszélve, mivel itt már a kölcsönös bizalom jegyében igyekszünk továbbra is jól teljesíteni.

A nyári kánikulában igyekszünk soronkívüliséget biztosítani a javításokban és mindig elsőbbséget élveznek a már meglévő ügyfeleink kérései, az esetleges meghibásodások javítása, alkatrészek beszerzése.

Gyakran végzünk el teljesen ingyenesen vagy jelképes összegért apró munkákat (bármennyire hihetetlenül hangzik), módosításokat, javításokat az általunk szerelt klímákon a garancia időn túl is, mert fontosabb, ha jó érzéssel gondolnak cégünkre mintha mindig csak piaci alapokon számolnánk az időnket.

A visszatérő vásárlóink külön jelzés nélkül is szerelési kedvezményt kapnak a következő megrendelés alkalmával, ez egy megszokott rutin a cégünknél, illetve a családi szereléseket is összevonva kezeljük.

A számla mindig rendezhető akár a szerelés után utalással, kártyával és soha nem kérünk előleget sem. Abban az esetben, hogy ha nem elégedett a végeredménnyel, akkor addig folytatjuk a munkát amíg az ügyfél elképzeléseit megvalósítjuk, akár több kollégánk bevonásával.

Rendívül fontosak a visszajelzések, de még ennél is fontosabb, ha egy meglévő ügyfelünknek van cégünk felé észrevétele, minden alkalommal komoly vizsgálat követi az ilyen jelzést.

A mai piaci környezetben kevésnek tartom, ha csak „felszereltünk egy klímát”, az egész folyamatnak a kapcsolatfelvételtől a megvalósításig egy mederben kell zajlania és minőségi szolgáltatást kell nyújtanunk végig az ügyfélnek. Ide tartozik az elégedettség mérése, az időszakos karbantartás és a későbbi esetleges javítások, szervizelések. Egyikben sem lehetünk gyengébbek, vagy ha mégis, akkor mindent megteszünk a javítás érdekében.

Jómagam évekig egy távközlési cég kiemelt ügyfelek osztályán dolgoztam, napi kapcsolatban a cég számára fontos ügyfelekkel, így ebből a tapasztalatból merítve igyekszem a multis gyakorlat jól működő részeit átvenni a saját cégem működtetéséhez.

Ennek az értékrendnek és a vásáróinknak köszönhetően lettünk a piacvezető cég a lakossági klímaszerelésben és mindent elkövetünk a jövőben is, hogy a bizalom megmaradjon felénk.

 

Köszönjük!

 

Bata József

cégvezető/ tulajdonos



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ajánlatkérés

Kérje ajánlatunkat  INGYENES előzetes helyszíni felméréssel! 

Klímaszerelés AKCIÓ április 30-ig!

Bruttó 90.000Ft-ért

(2 méter csövezésig)

Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatónkat, ellenkező esetben nem tud regisztrálni, sem árajánlatot kérni.

 
Szeretnék segítséget és konkrét támpontokat adni Önnek a klímaberendezés beszerzése, felszerelése kapcsán felmerülő gyakori kérdésekre, hogy elég információval rendelkezzen a vásárlás előtt. Ha még nem volt klímaberendezése...
Bővebben
A legfontosabbal kezdeném: soha ne vásároljon ismeretlen márkát! Akkor sem ha klímaszerelő ajánlja Önnek! Miért? Sokszor tapasztalom, hogy kizárólag üzleti érdekből ajánlanak olyan klímákat az érdeklődőnek amelyek teljesen...
Bővebben

Kapcsolódó cikkek:

A zöldenergia elterjedésének és a kormányzati támogatásnak is köszönhetően egyre többen érdeklődnek a lakásuk/házuk fűtési rendszerének korszerűsítése és megújuló energiákkal történő fűtése/ hűtése iránt. Cikkükben szeretnénk segíteni a fűtési lehetőségek...
Tovább
Hőszivattyúról máshogyan. Kezdjük az elején, a cikk írójaként tizenéve fűtök levegő- víz hőszivattyúval otthon, tehát a korai felhasználók között szereztem tapasztalatokat és pro és kontra igyekszem felsorolni az előnyöket és hátrányokat mellette és ellene is egyaránt.
Tovább
Általában évente egyszer tartjuk karban ügyfeleink klímáját, egy két speciális esettől eltekintve. Van olyan berendezés, amelyet a környék adottságai miatt évente kettő vagy akár több alkalommal is tisztítanunk kell mivel rendkívül gyorsan elszennyeződik a berendezés és...
Tovább