Minden klímával kapcsolatos hívást visszahívunk
Új call center rendszerünk egyik legfontosabb előnye, hogy minden beérkező hívást naplózunk, így nincs elveszett vagy megválaszolatlan megkeresés. Amennyiben kollégáink foglaltak, a rendszer automatikusan sorba állítja a hívást, és visszahívást generál, amint egyik munkatársunk felszabadul. Ez különösen fontos a reggeli órákban, amikor tapasztalataink szerint a legnagyobb a forgalom. Így nem kell újra és újra próbálkozni, elég egyszer hívni bennünket. A célunk, hogy minden érdeklődő gyors és korrekt visszajelzést kapjon. Ezzel a megoldással az ügyintézés nemcsak kényelmesebb, de megbízhatóbb is lett. Mindez segít elkerülni a torlódásokat és javítja az ügyfélélményt.
Klímakarbantartás, szervizelés, megrendelés: témák szerint irányítva
A call center lehetőséget nyújt arra, hogy hívását már a kezdetekkor a megfelelő ügyintézőhöz irányítsuk. A menürendszer segítségével kiválasztható, hogy klímakarbantartással, szervizzel, számlázással vagy új megrendeléssel kapcsolatban szeretne érdeklődni. Így nem szükséges több osztály között kapcsolgatni, ehelyett azonnal a megfelelő szakemberhez kerül. Ez nemcsak időt takarít meg, hanem növeli a hatékonyságot is. Ha a választott terület kollégája éppen nem elérhető, visszahívást is kérhet – de akkor sincs probléma, ha ezt nem jelzi külön, mivel minden hívást automatikusan visszahívunk. Ezáltal az ügyintézés gördülékenyen, megszakítások nélkül zajlik. A tematikus irányítás hosszú távon segíti mind a gyorsabb kiszolgálást, mind a pontosabb válaszadást.
Klímaügyekben a délutáni hívás a leggyorsabb
Bár ügyfélszolgálatunk egész nap elérhető, a tapasztalataink szerint a délelőtti órák, különösen 8 és 10 óra között, a legforgalmasabbak. Ilyenkor gyakori, hogy többen várakoznak egyszerre a vonalban. Aki teheti, válassza inkább a 13 óra utáni időszakot, ekkor ugyanis jellemzően rövidebb a várakozási idő, és gyorsabban eléri kollégánkat. Ez azok számára is előnyös lehet, akik nem szeretnek automatával kommunikálni, hanem azonnal szakemberrel egyeztetnének. A délutáni telefonálással így sokkal gördülékenyebb lehet az ügyintézés. Ennek ellenére természetesen minden hívásra reagálunk, időponttól függetlenül. A rendszer célja, hogy az Ön idejét is tiszteletben tartva dolgozzunk.
Klímaszerelés és karbantartás – ne halassza az időpontfoglalást
A nyári szezon indulásával ugrásszerűen megnő az igény a klímaszerelések és karbantartások iránt. Jelenleg új telepítéseket június második hetére tudunk vállalni, mivel napi szinten 3–4 napnyi új munka érkezik be hozzánk. Ezért különösen fontos, hogy időben egyeztessen időpontot, ha új berendezést szeretne, vagy a meglévőt karbantartatná. A karbantartási időpontok is gyorsan fogynak – az időben elvégzett tisztítás, ellenőrzés és szűrőcsere elengedhetetlen a megbízható működéshez. Egy elhanyagolt klíma nemcsak hatékonyságát veszítheti el, de egészségügyi kockázatokat is rejt. A rendszeres karbantartás épp ezért nemcsak ajánlott, hanem hosszú távon megtérülő döntés. Ha biztosra szeretne menni, egyeztessen velünk még a hőség beállta előtt.
Elérhetőségeink
0630/732-8128 – Zsuzsi
0630/140-7000 – Zoli
0620/404-0404 – Fruzsi
karbantartas@budaklima.hu